Sunday, February 19, 2012

Sedihnyaa dah habis kerja ...

Anyonggggg!

Hey heyy heyyy lamanya tak cerita cerita dengan kau orang semua. serius rindu sesangat :D lama dah tak update blog cakap pasal benda merepek-merepek. Okayy stop !

Today 19hr bulan. erhhh diam tak diam dah masuk 11 hari aku bekerja. Wahhh tepuk sikit untuk aku hehehe. akhirnya aku berjaya buktikan pada semua yang aku mampu berdikari, mampu bekerja walaupun penat giler. Yaaaa aku berjaya !!  Hahaha

Aku ingat lagi masa first time masuk kerja hehh asyik nak merungut tak tentu pasal haha ingat lagi ayat aku

' nak berhenti hari ini jugak ! ' hahaha

then benda sama jadi second day. hehh anak manja memang macam giniii <3

Sekarang dah habis kerja. Memang sedih tak terkata. Bila dah kenal dorang memang seronok , tiap hari aku gelak macam orang sakai. aduhh sedih laaa . nak cerita pon susah. hishh

aku ada banyak kali terfikir nak sambung kerja kat situ sebab akak kat situ ade offer aku kerja tapi bila fikir balik susah sebab rumah aku jauh then balik takde kenderaan so tak dapat laa sambung kerja tue.

kalo tak sure aku masuk tempat tueee, ishh geramnyaaa. kat sana selalu gelak-2. alaaaa rindu rindu rinduuu giler.

okay okay serius mengantuk giler. takpe nanti free-2 aku update new entry punyaaa . kbyee <3

Saranghaeyooo <3

No comments:

Post a Comment