Wednesday, March 21, 2012

Alhamdulillah

assalamualaikum.

Anyong semua. Long time no see yahh ?

Hee first question yang aku nak tanya adalah adakah kau org semua sihat ? Lama dah aku tak update blog, last hari tue bulan 2 lepas tue takde dah aku pandang blog. Sorry sejak hari tue tak rasa nak pegang blog kot.

Pagi nie tetiba rasa macam nak update blog sebab dah lama tak bersua muka dengan semua. Rasa rindu nak menaip kot hehe.

Semalam satu Malaysia tahu hari tue adalah hari mengambil result spm bagi semua budak-2 spm tahun 1994. Aku adalah salah seorang. Kalau nak diikutkan aku lebih suka ambil exam jer sepanjang tahun tanpa mengetahui result aku. Serius aku rasa berdebar-debar gile. Dalam hidup aku, aku tak pernah hadapi saat yang sukar mcm ambil result spm. Pengalaman yg aku akan ingat sepanjang hidup.

Aku dapat rasa giler-2 punya takut dua hari sebelum result kuar, masa tue banyak benda dalam otak aku. Okay kah tak okay kah. Ya Allah masa tue tuhan jer tahu mcm mane perasaan aku.

March 21, 2012. Aku datang sekolah dengan tak banyak harapan. Time tue dalam otak aku memang macammm laa result aku sebab aku pon bukan pandai sangat so dah boleh bayangkan mcm mne result aku.

Bila masuk dewan, guru kelas aku pandang aku n terus cari fail aku sebab nak tgk result aku.
* Ustazah main kasar kot, membe aku yg lain tkde pulak dia buat mcm tue.

Ustazah tgk result aku dia cakap okay so aku dapat rasakan result aku mmg cukup2 makan jela. Aku check. Hm okay aku rasa mmg cukup makan. Alhamdulillah result aku memang tak setanding dengan kawan aku yg lain. Takde A mcm kwn aku yg lain pon cuma aku rasa lega sebab semuanya baik. Syukur aku tak nampak huruf E dgn G kalo tak balik rumah comfirm kena balun.

Lepas jer dapat pegang result aku rasa tenang sikit. Ye memang tak sebagus mana pon tapi aku dh cuba terbaik and tue jer yang mampu aku buat so alhamdulillah jer.

Thank You buat parents aku & famili sebab banyak bersusah ayah buat aku. Banyak mengorbankan semua harta utk aku belajar <3

Thanks buat semua cikgu sebab telah seluruh ilmu kepada aku. Mendidik aku dengan baik. Tq cikguuu <3

Kawan-2 yang lain jugak , terima kasih.

No comments:

Post a Comment