Sunday, February 12, 2012

Remember this = takde kerja yg senang kat duniaa ...

Anyong hasaeyoo <3

Heii lamanya tak update blog. rindu giler kot.

Wahh pejam celik dah masuk 4 hari aku kerja. weii macam tak percaya kot rasa macam semalam baru habis sekolah n skrg dah kerja. Pewitt <3 Haha

hm masa first time kerja, sumpah penat giler sebab kena berdiri selama 12jam. Lagi2 aku full time so memang tersangat penat giler. kalau duduk pon cuma 2jam time rehat lepas tue sambung balik kerjaa. Fuhh penat !

Masa first time kerja. balik jer rumah aku terus mengadu dekat anak buah aku rayyan yang kaki aku dah patah. Hahaaha kakak aku semua gelak sebab tengok aku macam org tak betol. Muka serius selekehh heee. Second day pon benda sama jadi jugak , penat , kaki nak patah !

Tapi kan bila aku fikir balik. Normal kerja macam itu. Pada aku dalam dunia ni takde satu pon kerja yang senang. Semua kerja susah. Aku belajar satu benda bila dah masuk alam pekerjaan. Nak cari duit memang susah so aku memang boleh faham macam org2 yang kerja sampai over time untuk cari duit. Okay aku dah faham.

Pada aku nak kerja senang, senang jer. bukak syarikat sendiri. then jadi boss. comfirm senang, tak susah punya. betol kan ?

aku dapat rasa mcm mana susahnya berdiri 3jam tanpa duduk. ya allah sangat penat tapi aku cuba untuk kuatkan diri sebab aku tahu dalam dunia takde yang mudah semua ada dugaan. percayalah !

semua kesusahan aku nak rasa skrg. pada aku susah tue kejab tapi akan datangnyaa manis. cehh !

butt today sangat best giler. hari ini asyik gelak jer. hahaha sangat happening lor hari ini <3

esok nak kerja so skrg aku nak tidur sebab penat gilorr. okay baii

No comments:

Post a Comment