Tuesday, February 7, 2012

kerja kerja kerjaaaa

Anyong !

Haiii semuaaa :) Lamanyaa tak update blog rindu rasanya. Sorry sejak2 ini memang agak malas nak bukak and update blog. Tak tau tetibaa jek !

Actually nak bagi tau yang esok aku dah mula kerja. Iyaa selama sebulan menunggu akhirnya dah nak mula kerjaa. Okay memang agak excited sebab takde pengalaman langsung. Risau pon ade jugak. Masa dapat berita boleh start kerja memang seronok tapi bila dah nak tiba masa rasa macam malas pulak. Hisshh

Belom ready ? boleh ker cakap macam tue ? Kalo mak kerja mana boleh ready tak ready kan. So bila pikir balik teruskan jer niat hati ni.

Aku takut giler sebab takde kawan nak join. heee. ade laaa. kawan aku sorang ade join aku, aku dengan kawan aku memang dah rancang nak kerja sama2 ditempat yang sama lagii tuu. So bila peluang dah ade depan mata apoo lagi ? bantaii jelaa.

Lagi pon budak2 muda macam aku memang kena bekerja. Nak duduk rumah buat ape jer. Balik besarkan badan hahaha . skrg pon berat aku dah bertambah-tambah so tknk lagii.

Actually esok aku dah mula bekerja n kawan aku dia mula lusa. Alahh tiba2 rasa malas giler nak kerja. Walaupon nak duit tapi dalam masa sama malas nak kerja. Aduhh aku terfikir lepas ni tak dapat laa nak tengok k-pop lagi, tak dapat nak layan drama korea lagiii alaaaaaa

So kau orang doakan okay untuk aku esok. Serius takut sangat. Nanti kalo ade masa aku update bebanyak lagii okay.


KByee <3 Saranghaee

No comments:

Post a Comment