Saturday, January 14, 2012

Bercuti di PD ..

Annyeong semua !

Wahh macam dah lama tak update blog.  Rasa rindu pulak . Before nie jarang update pasal hal hal yang happy , balik2 pasal korea ehh . Mesti bosan kan. Hihi . Btw aku pon bosan jugak Haha.

Okay tahun lepas aku ada cite kan pasal nak pergi bercuti dekat PD dengan http://extravaganzachubb.blogspot.com/ ( miranimm ) and http://duniasebelahkita.blogspot.com/ ( iylda )

Kita org pergi 25 disember hingga 27 disember. Serius best gila , sangat happy. nama pon bercuti kan so mesti laa benda2 gumbira jer berlaku. Actually aku happy gila bila cik miranimm nak ajak aku pergi hehh yela dia ada ramai membe lain tapi aku jugak dia pilih eheheh so terharu sikit. Haha

Haha memang banyak kenangan kat sana , actually sampai taknak balik sebab seronok sangat lagi lagi pergi dengan famili mira dengan ieda lagii laa syok. Famili mira pon baik , peramah and banyak cakap macam aku. tapi kan kan aku tak suka ieda ! Bencii hohoho

Malam sebelum pergi itu memang banyak sangat benda2 ajaib berlaku , mana taknya kita org gila bergaduh. Nak tau gaduh pasal apa , hah gaduh pasal beg baju. Serius masa aku tidur rumah ieda asyik gelak macam orang gila. Kita org punya beg kalah tuan badan tau. besar punyaaa

Malam itu aku ieda dengan mira tukar gambar kat twitter. Kita org nak sangat tengok beg mira sebab takut beg kita org over then memang over pon. Aku punya beg dah dua and ieda satu beg tapi besar. Kalau tengok beg mira sangat kecik ala beg pergi sekolah itu.

Ini beg mira , kecik kan .

Beg aku hehehh :P

Beg ieda paling besar 
*model kejab , cocopiee !

tengok kan aku dah bagi tau beg aku dgn ieda besar. beg mira kecik jer , okay walaupon nampak macam hal kecik tapi meninggalkan kesan yang mendalam okay pada kita org * actually takut over pulak.

Last kita org buat keputusan tukar beg, ieda tak jadi bawak beg besar then tukar beg kecik sikit. Okay laa :P

baru sampai dah snap. Normal org muda .

aku dgn ieda bersungguh nak buat mcm mira
* tapi tak jadi. Mira power :D

Comelnya zharfan 

masa naik rumah api. *api laa sangat 

tolong bangga dgn aku sebab aku berjaya naik n turun dgn jayanyaa
*kebaikan ( kurus ) 

Sangat penat but enjoy 

muka dgn baju dah sama colour okay


nak naik mmg gumbira tapi bila turunn 
* ya Allah sangat penat

time dinner. 

itu jer gambar2 yang sempat kita org ambil. Walau pape pon aku tetap ingat semua kenangan bersama org tersayang. 

Aku harap one day berpeluang untuk lepak dengan dorang lagii. Skrg semua busy bekerja so tk dapat lepak lagi but suatu hari nanti mesti okay.

Semua kenangan aku simpan baik2 and tkkan lupakan. erk jiwang sikit. Miranimm thanks ajak aku lain kali jangan lupa ajak aku ehh. Hahaha sure aku tak nyayi lagu korea kalau ada pon lagu lain bukan lagu Gee ehehh .





2 comments:

  1. zawin.. ni cilok gambar aku ni. hahaha. sebenanya banyak lagi gmberr. hahaha. rndu nk lepakinggg lagi.

    ReplyDelete
  2. Haha aku terpaksa cilok sebab tkde gambar lain. nanti tak gempak mira. aku pon rindu nak lepak lagiii :P

    ReplyDelete