Wednesday, January 18, 2012

All The Best Ucuu :)

Anyong Hasaeyoo :P

Hai hai lama tak jumpa and lama jugak tak update blog. ehh aku busy sikit so tk dapat update blog tiap hari walaupon teringin nak buat macam itu hehh.

Actually hari ini aku tak update blog untuk aku but nak buat entry untuk ucu mira kitaa. hehehhh actually budak ini baru dapat pergi sambung kat UTP . Aku pon tak berapa faham sangat pasal benda alah ini tapi still wish the best untuk dia.

Serius memang sangat bangga dengan dia sebab salah seorang yang berjaya masuk kat UTP. Okay bukan senang k.


Walaupon badan dia kecik tapi otak dia luas okay. Tak kisah laa yang penting kau berjaya. I'll miss you mira.
Ehh tau tak , kau yang nak pergi UTP tapi aku yang over tauu * sedih lebihh :D

Bye ucu mira. Saranghaee <3

No comments:

Post a Comment