Sunday, January 22, 2012

Anyong Ahn Min Rin midaaa :')D

Anyong Hasaeyo semua.

Hey lama tak update blog. Sorry sejak sejak ini agak busy sikit.

Tahu tak tadi aku ada bukak blog sorang gadis ini. Okay aku rasa girl ini memang minat pasal korea then memang peminat group FT ISLAND sebab tengok blog dia penuh dengan gambar Hongki :D

Then aku bukak tengok dia ada bagi link pasal cheak nama dalam bahasa korea. Serius aku bukak dah excited , yela nak jugak tau nama aku dalam lorat korea hihihi

So aku bukak link and cheak my nama. Okay hasilnyaa nama aku dalam bahasa korea adalah

'Ahn Min Rin' 
Nak sama dengan macam 'Yoona' hewhew

 actually aku ingat nama aku sama dengan nama group SNDS YoonA sshii :P




Rupenyee tkde pon. Hahaha tak sama langsung tapi beza ada. 


So nanti kau orang cheak la nama kau orang dalam bahasa korea ehh :D


Byee <3

No comments:

Post a Comment