Friday, December 23, 2011

Khas untuk peminat K-POP

   Heloo assalamualaikum semua ^-^
 ada baik tak semua ? 
Haraps semua baik2 jer okay . 
Sayangg kau orang semua ...

okay akuh rasa semua tahu
 sejak sejak nie muzik K-Pop memang tengah hangat kat pasaran
 secara peribadi akuh antara salah seorang yang memang giler giler giler .
 Actually bukan muzik dia jer tapi drama dorang pon aku layan . 



Aku suka gile bila tengok dorang berlakon
Sangat asli !
Lagi lagi bila love story laa 
Fuhh memang terbawa sampai mimpi kot

Paling best drama yang akuh pernah tengok
drama Secret Garden 
Okayy
Memang best sangat sangat
Tak pernah lagi tengok drama yang boleh buat akuh menangis
and tue first drama korean yang buat aku tersentuh

Bila tengok percintaan dorang aku rasa jealous giler
walaupon lakonan tapi mesti best kalo benda tue jadi kenyataan 
Wahhhh * berangan kejab.



Awww <3
Sweetnyerrr alolo akuh jealous :P
Tengok Hyun bin serius hensem giler 
Ha ji won pon lawa jugak 
Waduhh tergoda aku macam nie



Tuee baru pasal drama belom lagi masuk pasal 
Super Junior Snds Beast
Ohhh banyak lagii nak story nie
hahaha

Nak tengok tak video Suju nyayi lagi GEE 
alaaaa lagu snds .

Ada baik kau org layan konsert dorang



Lawak kan ?
First time tengok benda nie memang gelak macam nak mati
Serious memang kelakar giler 
Paling suka tengok heechul dengan cho khuyun 
rambut comel giler hahaha

Okay ada satu lagii. 
layann yer peminat K-Pop



Semua pon boleh dorang nie.
Paling penting akuh suka tengok relationship dorang
Waaa dorang giler
Gelak sama Sedih pon sama jugak
Happening jer tengok dorang nie
 Hahaha

Okayyy saya dah penat nak update blog. 
Lusa saya akan ke Port Dickson bersama kawan saya
so nanti kita jumpa lagii okayy <3

Happy New Year
Wish awal awal :P






No comments:

Post a Comment