Wednesday, December 21, 2011

the strangers

Gee 
Wahh lamanyee tak update blog
Serius winduu sangat dengan semuaaa
Bukan rindu jer tapi
sayang saranghae kau orang tauu 
Heeee
gediknyaa akuh

Okay lama sudah tak update blog
then hari nie update so bila lama tak update
sudah semestinyaa banyak gosip gosip liar yang harus di share kann 
HAHA

Start story :P
Actually akuh memang agak busy.
Busy sangat sampai tkde masa nak hadap laptop pon
Biasalaa kan akuh super hot girl so mesti busy memanjang

Okay story lagi.
Mengaku la sejak2 nie memang kurengg sikit mood nak update blog 
Tak tawu kenapa.
Tapi tadi aku ada terbaca status kat FB seseorang.
Seseorang yang pernah gelak ketawa dengan akuh dulu.
Lepas jer baca terus datang mood nak update blog.
Haihh aku memang gedik .

Mula Mula ...

Yes !
Sedikit terharu dengan ayat yang dia postkan.
Mula2 baca macam tak percaya
Yela masing2 dah buat keputusan untuk bawa haluan sendiri
Bila terbaca rasa macam sedih plus nak nangis.


Thanks der !
Sebab kau pon rindu semua kenangan masa kita sama sama dulu.
TIPU la aku kalo aku cakap aku dah lupa semua tue.
Aku tak pernah lupakan semua tue.
Banyak sangat kenangan antara kita .

Hmm
Kau ingat masa form 2 kita mana suka satu sama lain
Dulu aku selalu ejek kau ' maktam '
Hahaha 
Lepas tue kau panggil aku ' gemok '
Hohoho
Tak sangka dulu menyampah giler 
skrg jadi kawan .

Kita start rapat masa form 3 then dapat kawan baru.
Yaa akuh happy ingat semua tuee.
Aku pon sedih bila baca status fb kau.
Sangat tersentuh !


dulu time sekolah rehat nan kawan2 ,,
tpi skunx sume da wat haluan masing2 ..
kadang2 aku rindu na glak ktwe nan dyowk ..
but aku taley na wat pee ..
dyowk ta pewlu kan aku ..
aku cmew kwn sementare dyowk ..
well ..
aku rehda jee ..
mybe aku bkn tebewq dyowk ..
huhe ..

p/s : rodziah , nabila , fyfa , zawien n LAILA .. aku rindu saat ktew besme .. hanya tuhan jee yg tawo pewasaan aku skunx .. aku pewlu kan kowk .. alu na ktew mcm dlu .. tpy mampu kee aku ubah sime uh ?? aku phm ,, hnye Kenangan n gamba kita besme jee yg dpt ubt kan RINDU aku ay kowk ...

mood : Kecewa + sedih
Kejab !
( Perasan tak nama LAILA jer yang semua huruf besar hihihi . Special syioott )

Sambung balik ':)

Okay aku pon terasa dengan apa yang jadi
Tapi dalam masa sama akuh rasa inilah jalan terbaik
Aku tak rasa hubungan kita boleh macam dulu
Kalau berbaik sekalipon cuma mcm tue jer
Tak rasa yang kita sehaluan mcm dulu dulu.

Pada aku cukup laa apa yang jadi sebelum ni
Tak payah nak harap apa yang tak mungkin
Rindu yer memang !

Aku cuma nak betolkan apa yang kau maksudkan
Aku bukan tak perlukan kau.
Aku rasa kau n semua tahu mcm mana sikap aku
kau tau ape kebaikkan n keburukan aku
Kau tau semua tuee sebab aku sendiri pon tau mcm mna kau org

So lepas nie aku rasa kau pon kena stop ingat atau terkenang semua tue
Kau tau kenapa ?
Sebab majoriti kita pon dah lupa.
Aku mengaku aku sendiri pon sedang mencuba untuk lupakan semua 
Lupakan org yang aku pernah sayang
pernah rapat .
Aku memang sedang berusaha untuk lupakan semuanyaa
So aku rasa kau pon kena buat benda sama okayy :P

Thanks cause being my friends <3



12 december 2011

Wahh kita kita jumpa laaa :P
Hihihi
Lamanyaa giler2 tak jumpa dengan my enemy niee 
Hahaha

Fatin Afifah Laila Nabila
ehh kita jumpa .

Weyy ape laa akuh nak bangga sangat 
bukan kau dorang artis pon
Wekkk ...

Tapi memang fun plus happy dapat jumpa musuh ketat aku
Still nampak sama tkde ape yang berubah , 
melainkan aku yang semakin cantikk
Wuhuuu

Remember this moments wehh <3













So hope kita kita yang tinggal terus berkawan .
Kalau bukan untuk selamanya
Mungkin untuk 2 tahun akan datang hihihi
Gurau jer wehh :D

K  bye =,=

No comments:

Post a Comment