Monday, January 2, 2012

Hello 2012 ^_^

Hello guys 
Peace  ( YO ! )

Now jam sudah menunjukkan pukol ?
Okay pukol 04.13pagiii
 Sangat pagii and aku masih belom tidur.

Actually nak bangga sikit. 
hehh 
Alaaa for the first time letak twitter dekat blog
Ehh tue pon ehsan dari blog org lain haha

Kalau nak tawu aku manusia paling kuno sekali
kalo bab bab nak hias blog nie memang aku tak reti langsung
Yang aku tau update benda baru 
hehh 

Actually ade satu hal nak bagi tau 
tapi rasanya belom masa lagi 
nanti aku bagi tau ehh 

Okay wake up ! 
Dah masok 2012 
Fuhyoooo 
rasa macam sekejab jer masa berlalu
rasa macam baru semalam ambil SPM
now tengah busy mencari kerja pulak
Wahh berbeza gitu pengalaman

So tahun baru 
mestii kena ada azam baru kan ?
okay aku tak terfikir pon pasal azam lagi 
sebab before nie pon jarang buat azam
tahu kenapa ???
Hehh sebab azam tak pernah menjadi 
balik balik macam tue jugak jadii
so malas dah nak buat azam 

Skrg hanya focus pada hal yang lebih penting.
Kerja cari duit .
Tue jelaaaa
 Hal lain tolak tepi

So buat semua happy new year
harap kau org sentiasa bahagia disamping orang tersayanggg
macam aku hihihi <3

Love Youu  <3

No comments:

Post a Comment