Friday, July 20, 2012

Selamat Berpuasa & KKMT

Helooooooooo

Assalamualaikum semua. First nak cakap Selamat Menyambut Bulan Puasa Al Mubarak kepada semua umat islam di seluruh dunia. Alhamdulillah tahun ini berpeluang sambut bulan ramadhan. Paling penting walaupun dah study dekat Melaka tapi masih berpeluang bersahur dan berbuka dengan famili. Alhamdulillah.


Harap sangat bulan ramadhan dapat menjadikan aku manusia yang lebih baik dari sebelum. Niat tahun nie nak study rajin-2 and capai cita cita aku. 


Alhamdulillah skrg aku dah dapat sambung belajar. Hah aku sambung dekat Kolej Komuniti Masjid Tanah Melaka (KKMT).

Baru 3 minggu dekat sana. So far good. Takde apa-2 masalah. Pensyarah kat sana pon okay, budak-2 kelas pon okay.  Aku amek course Sistem Komputer dan Sokongan. Selama 2 tahun akan sentiasa menghadap komputer. Hehehe

Actually aku suka amek course tue sebab pasal komputer. Rasa macam  dekat dengan jiwa sikit laa.
Okay macam biasa aku memang tak suka membebel. Jom layan gambar aku n kawan-2 baru aku.

 Ini Fatin. Kuat melatah n kuat gelak.
Boleh jadi membe macam nie wehh :)

Ini Sakinah. Sama jugak. Kuat melatah n kuat gelak.
Perangai sebijik mcm jantan. Heheh

Ini Ku Zaitun atau Zaza. Haihh dia senior aku.
Umur dia biarlah rahsia. Hahaa

Hah yang ini semua antara kawan-2 yang selalu lepak together. 

Yang hujung Fatin, Sarah, Zawien, Zaza and Sakinah.

Faiz, Adha dengan Amy.

Mereka sangat sportinggg!

Baru seminggu dah jadi kawan. Wahhh 

Lawatan ke Bandar Hilir Melaka

Kiky dengan Amy. Saya suka mereka <3

With Adha. ' abang body' Hahaha

With Amir. ' John Cena'

Okayyy itu jer gambar. Nanti aku upload lagii ehh. Byeee










No comments:

Post a Comment