Tuesday, June 19, 2012

Study

Helo. Hai. Apa khabar ?
Heh












Ehh sorry sorry sebab lama giler tak update blog. Sejak dah active bertwitter semuanya dah malas. Facebook pon jarang-2 jer online. Nanti follow twitter kita ehh. @Zazawien . Sejak kerja part time memang tak dapat nak uruskan masa dengan baik. Hehe

Okay. Aku sedih actually. Bulan depan dah kena pergi Melaka. Study dekat sana. Pagi tadi kakak aku call then cakap semua dah beras. Pertukaran aku dari Perak ke Melaka dah selamat so tengah nak study jer skrg nie. 

Kali nie memang aku nekad sikit nak study. Entah kenapa. Maybe parents aku letakkan syarat kot. Dorang cakap kalau tknak study dulu kena kerja. Okay aku malas nak kerja. Boboboringggg!!

Masa sekolah dulu yer laa. skrg dah tak lagi. Beru aku tahu kerja sangat penat. Kalau best pon time dapat duit hmm :)

Okay wish me the best okay nak study nantiii. Takut pon ada niee. Nanti apa-2 kita update yang baru baru dekat blog. Bye iloveyouu <3

=== Rindu nak lepak ramai-2 macam dulu ===


No comments:

Post a Comment