Wednesday, February 20, 2013

Jom beli murah murahhhh

Assalamualaikum :)
Haii apa khabar semua.
hope sihat okay.

Hm. teruja sangat nii sebab dah sampai KL. Wowww boleh cuti sem 2 minggu. Ehh two weeks jer okay. Jealous nii tengok kawan lain cuti sampai sebulan.

Okay tadi baru jer sampai rumah my sister tergedik gedik depan kita and tunjukkan fesyen baju yang tengah HOT and Meletop skrg nii . Actually kita tak tahu menahu pasal baju baju fesyen sebab hidup skrg cuma tahu belajar and pakai baju kurung g class. Itu jer.

Tapi balik jer tadi tak sempat tanggal tudung baju semua my sis dah tunjuk projek terbaru diaa.

Ohh dia skrg dah buat business online. hm katanya nak cari duit lebih untuk belanja diri sendiri . okay bagus lahhh takde laa setiap hari dia mintak duit ayah dengan ibu den lagii kekeke.

Okay nak tunjuk dekat kauorg antara baju fesyen yang tengah orang pakai skrg

Tadaaaaaa

Mermaids Peplum Dress


Embedded image permalink

Apparels Top

Embedded image permalink

Saloma Peplums

Embedded image permalink

Saya tahu jugak dekat luar sana memang banyak baju baju fesyen macam nii ada jual. Tapi apa yang saya tahu, kebanyakkan kain yang mereka jual semua jenis kain yang panas and tak tahan lasak. Tapi untuk baju ni saya jamin kainnya adalah 100% cotton sebab saya sendiri pernah merasa jenis kain. * pakai belum laa

satu lagii , semua jenis baju ini adalah free size hingga ke XL.

So pada sesiapa yang berbadan besar seperti saya tak salah kalau cuba. So untuk apa apa maklumat cuba hubungi nombor inii 017-3858731 / 0147376260 okay.

Kalau nak maklumat lebih lanjut boleh terus pergi ke twitter adik saya

@SitiHajarEirEir

 Okay guys jangan lupaaa. Nanti saya update lagii yer. thank youuuu xoxo 

1 comment:

  1. follow balik http://bicarabihah.blogspot.com/ terima kasih

    ReplyDelete