Wednesday, March 16, 2011

Assalammualaikum

Heyy , ouhhh sesangat laa lame tak update blog nie . busy jee memanjang ..
fikiran aku sekarang terarah pada exam , bulan lepas sebulan exam . exam tue exam nie ..
haihhhh macam macam . pening kepala dibuatnye , sekarang dah bulan 3 lepas tue bulan 4 and nexttt . makin hari rase macam takot gile . * ape lagi selain SPM .

semalam membe I kenalkan sorang mamat nie . serius memang malas nak pikir pasal mamat mamat nie . for me , boys is not important right now . kadang kadang aku selalu tengok membe2 aku yang pandai study 24 jam . tak penat kee ? haish akuh 2 jam pon dah letihh.. malam nie tusyen pulak . tak bape penat laa sbb skrg pon musim cuti skola . haishh bab tusyen pulak , haish bukan lahh nak kutok lebih2 tapi aku rase kalo blja kt skola lagi best dari kt tusyen sbb cikgu yg kt tusyen tue kalo ajar biase2 jee beza dgn kat skola ..  tapi bile pikir2 balek sume tempat same jee yang penting niat nak belajar tue ade .

Kelmarin ayah aku bising jee kat akuh  die marah2 sbb akuh slalu lebihkan sukan dari belajar  yekee ??
hmm memang pon . aku punye minat dalam sukan memang dh takleh buat pape . dari form 1 until now .. sport sport sportss ... ayah kate sume org sibok belajar mase cuti tapi aku sibok dengan sukan . HAHAHA , memang pon . tahun nie aku masuk bola jaring , bola baling dengan badminton. hah amek kau . mcm mne nak agihkan mase nak blajr . nasib baek aku tusyen kalo tak memang 9G laa jawabnye .. *ape nak jadi kau nie zawiennnnnn ..

mase tue aku ade ayat ayat mak aku baek punye , HAHA aku ingat tahun nie nak sambut besday aku. yelaa last aku celebrate mase darjah 5 , lepas tue takde dah . hehe . so ingat tahun terakhir nie nak smbut laa . ala buat kecik2 jee . yang tak bole bla nyee akuh siap suruh akak akak akuh beli kek lagi tue .
aku ayat dorang cmne , eh ehh korang dengar tau . hehe
' hazirah nanti besday akuh kau belikan kek ehh ? akuh kan selalu tolong kau lepas tue pernah belanje kau makan , ' * tapi seingat ingat akuh lahh , last akuh blaje dea bulan 2 hari tue , tue pon sbb dpt duet kutu . tapi dea selalu blanje akuh tiap tiap bulan . yelaaa dea kan dah kejee :) hehehe suka suki akuh jee
tue baru sorang  belum lagi akuh buat dialog dengan sume kakak2 aku. hehe
tapi menyedihkan sebab jawapan yang dorang bagi kat akuh tue sume takleh pakai . jawapan dorang ialahh
* jangan harap tak pon dalam mimpi .
haishh memang sedihh . kakak2 tau tak saya terasa . hahaha

okayy okayy :) cukup2 lahh akuh membebel . dah penat dah menaip banyak2 nie . bagi I rehat pulak ehh .
next nextt kita jumpa lagi yaaa . byee u all , love you <3

No comments:

Post a Comment